Política de reserva i cancel•lació
1. S’entendrà que les activitats queden contractades en el moment del pagament de l’import de l’activitat.
2. Es retornarà la totalitat dels diners pagats pel servei contractat en el cas de cancel•lació de l’activitat per part de Pelagicus, ja sigui per causes relacionades amb la meteorologia invalidant de l'activitat o per impossibilitat manifesta dels organitzadors/res de poder realitzar l’activitat.
3. Si l’alumne inicia l’activitat però no l’acaba per motius aliens a l’organització no hi haurà reemborsament de l’import de la matrícula.
4. En el cas d’haver-se inscrit i s’hagi realitzat el pagament, quan no es pugui realitzar l’activitat pagada per motius aliens a l’organització i vingui per part del client , s’aplicarà la següent política de devolució de diners:
a) Quan la cancel•lació tingui lloc amb més de 15 dies d’antelació a l’activitat es retornarà el 100%.
b) Quan la cancel•lació es produeixi amb igual o menys de 15 dies d’antelació a l’activitat es retornarà el 50%. Tanmateix, si l’activitat implica la contractació de serveis amb tercers no hi haurà dret d’indemnització d’aquesta part de la matrícula.
c) Quan la cancel•lació es produeixi a menys de 24 hores l’import no es retornarà.
Totes les devolucions de diners es faran via transferència bancària, al mateix compte que s’ha utilitzat per fer els pagaments. En cap cas es retornarà diners en metàl•lic. Si hagués comissions bancàries en aquestes devolucions, aniran a compte del client.
5. En cas d'anul·lació d'una plaça contractada, s'oferirà la plaça a la primera persona de la llista d'espera.Si aquesta no la vol, passarà a la segona i així successivament.
La realització del pagament implica l’acceptació de les condicions anteriorment establertes.